Poslaju-laju

Assalammualaikum.

Selamat petang...cuaca kurang elok arini, hujan turun mencurah2... Harap sangat tak banjir di kawasan aku. Huhu.
Aku baru sampai rumah dari Segamat tengahari td. Masuk je bilik, nampak sesuatu di atas meja. Yay, barangan shopping aku dah sampai! Kan kelmarin aku membeli-belah secara online, ptg tu juga tuan kedai pos barang yg aku beli dan semalam dah selamat sampai kata mak aku. Memang betul pos laju ni. Efisyen sungguh. 

Parcel yang tiba semalam

Inilah barang2 yang aku beli - Velcro hitam, brads, magnet, gunting melengkung, adjustable rings, ribbon dan manik mutiara separa.

Barang utama yg aku nakkan sebenarnya, gunting hujung melengkung

Suka ribbon colourful ni especially yg tgh tu, cute sangat2

p/s: Lepas ni nak shopping ape lak ek...kikiki

0 Tukang Karut Selanjutnya: