Felt Handphone Case

Assalammualaikum.
Akhirnya siap juga casing utk second handphone aku tu. Da 2 bln beli hp, baru ni dpt pakaikan ia dgn baju. Hehe. Masa beli hp tu semangat berkobar2 nak buat casing tp asyik delay je. At last Jumaat lepas ia siap sepenuhnya. 
Aku mengambil masa 2 hari utk siapkan. First day aku juz sketching utk design dan gunting felt ikut pilihan aku, pastu terbengkalai sekejap sbb mggu lepas balik Segamat amik road tax keta dan stay kat sana 3hari (Mengecat kuarters!Hoho semangat utk thn depan). Then ble balik kg smula, sambung attach the whole casing sampai siap. Kalau tekun buat ni je tak buat menda lain, satu hari da siap. Tp sbb aku malas, lambat la siap. Pastu baru arini nak update, nampak sgt malas kan? Haha...
Ok now....presenting my very first handphone case....jeng jeng jeng....

Ini pandangan depan. 
"Klo" ialah nick aku mase diploma dlu, singkatan drp klorida (sape belajar sains angkat tgn). 
Nape klorida? Kawan aku bagi.

  
 Ini pandangan belakang.

 
Tetibe pic kat lantai lak. Haha. Ni pic snap time lain. Ok, velcro tu aku cover dgn design pasu bunga cm gamba kat atas. Kelihatan Ms. Birdie yg semakin uzur.

 Macam se tema lak dgn table clock aku. Table clock tu dibeli minggu lepas di Summit BP. 
Tp mcm ade masalah dgn motor nye. Sbb pandai mati sendiri. Masa aku snap pic ni sepatutnya jam 5.15 ptg, tp ce korg tgk, kul 4.10...huhu...

 Meriah n colourful...

Ok tu saje. Nanti nak update pasal stawberry handphone charm milik mak aku. Till then...daaa....

0 Tukang Karut Selanjutnya: