Bonda, tiada galang gantinya

Assalammualaikum.

Setiap tahun, tarikh 29 Disember pasti akan kami sekeluarga ingati kerana ini adalah tarikh ulangtahun kelahiran ibu kami. 

Me n my beloved mom, Pn. Khabesah Arshad
(Sewaktu bawa mak g dinner, mlm besday)

Semalam, kitorang adik-beradik bawa mak ke i-City. Ambil adik dulu kat UM, g dinner dan terus ke i-City.

Ibu bapa kesayangan saya. Hargai mereka selagi hayat dikandung badan.

Abah, Mak, Aku, Adik

Abah, Kakak, Mak, Adik

Si merak.

Oh, roda berpusing di belakang tu baru nak dilancarkan rupanya mlm thn baru ni. 
(Tau pun dr suratkhabar pg td)

Suka pokok lampu hijau ni.

Dgn sis. (Aku gemuk!)

Gambar yg menimbulkan keraguan. Ini diambil menggunakan hp aku. 
Imej di kanan gambar tu hanya muncul di kamera hp aku sewaktu aku snap pic ni, realitinya takde ape2. Cuba perati betul2 imej tu, ia seakan-akan "masquerade mask" kan, dlm keadaan melintang. Macam ade mata dan hidung.  Huhu serammmm wooo tergamam sekejap aku waktu tu. 

Ahahaha...cekak berlampu utk kazens...test power dulu.

Overall, kunjungan kami ke i-City tu agak menarik juga walaupun penat. Dan mak sangat gembira sbb hajatnye tercapai. Bila mak happy, kami anak-anak pun happy ^__^

Tu je, citer bergambar je kali ni ye.

p/s: Post sepatutnye cite pasal mak aku, tapi banyak pic aku pulak. Tah pape. Hehe.

0 Tukang Karut Selanjutnya: