Bukan Ahad Yang Indah

Assalammualaikum...

Lama sungguh tak update, begitulah, sibuk dengan urusan duniawi...sampaikan hari cuti pun tak sempat nak berehat. Huhu... Tau-tau je dah malam dan esok dah kerja semula...adoyai...tak sabar nak bercuti. Dua tiga hari ni aku agak stres dengan kerja... Kerja bawa balik rumah, itu dah biasa. Kekadang tak siap pun, dengan kelas tambahan lagi, kejar silibus nya lagi, nak felting lagi...eh??? Haha...Minggu ni memang tak sempat nak layan hobi la, so kepada sesiapa yg membuat tempahan, harap maaf sgt2 minggu ni tak berkesempatan nak buat T_T, maklumla kerja hakiki memerlukan komitmen yang lebih. Macam-macam kerja yang selalunya last-last minit dpt, lama-lama ada gak cikgu yang mati terkujat. Hahaha.

Esok kat sekolah ada majlis sambutan "Hari Buku Sedunia". Since aku salah seorang AJK Pusat Sumber Sekolah, aku telah di'assign' bahagian buku program. Ingat nak guna pamplet aritu je masa pelantikan pengawas PSS, tapi macam tak senonoh aje recycle pamplet yg sama, nampak sangat pemalasnya. Hoho. So terpaksa la create yg baru. Simple-simple aje sudah. Siap dalam dua jam sampai terpaksa postpone masak. Haha...kul 2 baru masak. Lepas dah email dan dpt approval dr guru perpustakaan merangkap s/u program, maka kerja-kerja printing pun bermula... Again, printer jammed bila print terus banyak2. Aritu pun jadi gitu gak, nasib baik kali ni aku print petang so banyak masa nak bagi printer tu bertenang dulu. Huhu. Kalau print kaler je jadi gitu, print itam ok je sampai ratus2 helai.

Akhirnya....

Siap juga kau!
64 copies, siap lipat plus riben sekali utk pentadbir.

Anyway aku tak sure sangat bilangan sepatutnya, kira pukal jelah... Ala, bukan semua ada kang kat assembly esok, tau dah. Hoho. 
Dah, tu je nak citer. Actually aku nak update pasal felt owl yang aku buat masuk contest baru-baru ni, nantilah dah lapang sikit aku update ye...bye. 

p/s: Aritu ada student aku juga pengawas PSS tanye "ustzh ada buat bookmark felt kan, ustzh nak tak kitorang jualkan masa hari buku sedunia minggu depan?" Nampaknya tak sempatla korang...huhu...

0 Tukang Karut Selanjutnya: