Saya Suka Choc Coolblog Sehinggalah...

Jadi goblok??? Haha.


Assalammualaikum...

Sakit-sakit makin mengarut. Cuba la ingat sikit, sakit tu kan penghapus dosa. Errrr... sebenarnye aku kurang sihat. Puncanya, coolblog tu la. Selalunye yg aku beli di BP ok jek siap dgn pearl kacip fatimah lagi. Tp mungkin sbb antibodi aku bercuti aritu, so lepas beberapa kali sedut coolblog yg dibeli otw ke KL aritu (kat R&R nama dirahsiakan, ceh), terus aku sakit tekak dan selesema. Huhu. Nak bukak sekolah sakit pulak. Sabar jela...

Arini takde aktiviti menarik yg aku lakukan. Pagi, selepas membasuh pakaian, aku meng'vacuum' dalaman BK yg dah berhabuk. Konon nak mengeluarkan peluh supaya cepat sihat, end up bersin aje kejanya. Tah pape. Sudahnya petang td aku terbongkang aje sebab bertambah pening kepala. Padan muka. So cancel plan aku nak balik Segamat ptg td. 

Sok pagi-pagi kena bgn nak gerak awal, esok ade pendaftaran pelajar baru dan lama kat SMKAS. Pastu baru teringat, esok kena pakai baju batik sekolah yg baru dan dengan dukacitanya aku umumkan di sini bahawa, baju aku tak berjahit lagi. Hahahaha dan konon-konon tadi cepat-cepat gi gunting kain dgn penuh bersemangat, sempat gak gunting bahagian baju dan belakang kain sampaila aku dgr mak aku on TV9. Ahhh Karma! Sudahnya, aku lipat semula kain-kain semua dan simpan, dlm hati "ahh esok pakai baju yg lebih kurang jela kalernye, aku kan ade baju batik cokelat". Hahaha tp frust jugak tak dpt bergaya dgn baju baru. Nasib ko la labuuuu...sape suruh pelupa macam mak nenek. Cuti sebulan pun baju tak siap jugak...hampehhhh... 

Dahla, aku nak pegi recharge energy utk kerahan tenaga esok. Selamat mlm semua. SALAM.

p/s: Nak g minum air berpanadol soluble...Thanx my abah tolong belikan. 



0 Tukang Karut Selanjutnya: