Kusut!!!

Fikiran aku btl2 bserabut skg ni....smuanye gara2 surat interviu aku yg xkunjung tibe ni...most of my frens dh dpt dh srt diorg sjk rabu aritu...siap pos xpres tu lg kpm kirim...ape kessss surat aku takde lg ni... Arghhhhh......

Bak kate cik normi: "agaknyer pointr ko dh byk, xyah inteviu" hehe kalo btl mcm gitu xpela jugak.... Tp of kos la xmgkin kn.... haihhhh....ni btl2 mduga ketabahan aku...
Spjg arini dh bkali2 aku seru abg posmen dgn harapan mbawa perutusan yg ku tunggu2 itu...tp hampa...huhu...stiap kali aku dgr deruan enjin moto honda ex5 (posmen slalu pki) stiap kali tu la aku jenguk ke lua tingkap..."hey bdk rempit, dpn umah aku jgn nak brek2 ye, nak terus sila terus...kecik ati aku tau"....huh...igtkan posmen nk belok kat umah aku td...

kpd rakan2ku yg akan diinteviu seawal isnin ini 27 julai, aku ucapkan slamat bjaya pd korg...
kpd aku, hrp2la dpr surat tu isnin ni n x tlepas tarikh temuduga. Yg pasti isnin ni aku nk kol kpm utk kepastian aku yg xpasti dan samar2 dan blurrrr ini....huhu....

Ya Allah....ampunilah segala dosaku dan permudahkanlah segala urusanku....

0 Tukang Karut Selanjutnya: