Jom menjahit

Status aku skrg ni ialah "penganggur terhormat". So, drp buang mase baik aku layan hobi aku menjahit bj + manik bling bling...hehe. Buat mase skg, aku menjahit bj kurung raye utk family members aku...satu utk my mom, 2 utk my sis, dh siap. Tggal nk jait manik je. Bj aku? Lom lg...aku dahulukan ahli kuarge dlu..baik x aku? hehe. Lgpon tggal nk cantum je...oh aku punye spesel sket nk letak kun. ^_^
Baju konvo aku lom siap lg, tu anta tempah kt tailor, wt kurung moden. Aku x reti, lum menuntut ilmu lg...kalo kurung biase reti le, ilmu yg dpturunkan oleh mak tercinta...nnt dh siap aku nk touch up sket bagi bling bling...hoho.

2 Tukang Karut Selanjutnya:

Cg Shikin

sonotnye + best tul pandai jahit baju cndri...jeles nih!!
=P

Dayah HS

hehe...jgnle jeles my dear...akk pon amatur je ni...mehle kite blaja menjait sesame.... ;)