Salam Ramadhan

Lame sudah aku x menghapdet blog ini. Maklumle, aku hanye bole meng-on9 kan diri aku kalo sis Jodai aku tu pulang ke umh, kalo x...mau bsawang le blog aku nih...nak dkt2 raye ni lg bykle sawangnyer..heh... ;p

Rasenye aku masih bole mengucapkan selamat bpose lg kan kpd sumer umat Islam yg bpose... Semoga kite smua menjalani ibadah puase dgn penuh ketaqwaan dan memperoleh keredhaan drpNya.

Aku rase bln pose kali ni sgt cpt blalu...tau2 arini dh ari ke 13. Dh nak 1/2 bln dh...cpt sgt dh nk raye...langsir pon aku lom jahit lg...gunting pon blom...belinye dh 3bln lps dh...heh...bkn ape...aku siapkn dlu baju raye family aku...ni pon ade lg yg baru nk jait...bj aku sendirik ar...ngan baju anak sedare aku...blatih jait baju bdk, utk anak sendirik nti...wakakaka...berangan...kawin pon lom lps lg... ;p

Kemarin dpt msg dr Syawal, pmohonan posting tgh dproses...mybe dpt srt posting xlame lg...huhu kecut lak perut aku...aritu tak sabar2 sgt...risau le...aku hanye mampu bdoa yg aku dtempatkan d negeri pilihan aku....of kos Johor Darul Takzim la...tak dapat Johor, Melaka pon bole la 2nd choice aku...harap doaku tmakbul...aminnnn....

0 Tukang Karut Selanjutnya: