Posto! Posto!

Pg td, seblom aku menguli-uli aidilfitri biskut mazola peberet mak aku (dulu la, skg mak aku xleh mkn mknn bkacang dh koz strok), aku melawatle laman blog spn. E'eh...my fren ada yg suda dpt gamba konvo versi dewan la... Encik posmen, gamba aku mane? Hati kecilku berbisik, sabar Dayah, ade punyer nti...tggu jela wei..

Kemudian, sdg aku khusyuk main masak2 tu, aku dkjutkan oleh suara All American Rejects dr henponku...eish...sape lak kaco neh...

Aku: Helo?
Pemanggil misteri: Helo...ni cik Hidayah Subakir ke?
Aku: Ye saye..
Pemanggil misteri: Ni alamat awak ke? (Bla...bla...)
Aku: A'a
Pemanggil misteri: Bole bgtau camne nk tau umah awak yg mane"
Aku: Oh, tiang lampu 56, umah kaler merah (baru cat tu...), pastu seberang parit. Eh, ni sape ni?
Pemanggil misteri: Saya ketua rombongan meminang (gelak2)
Aku: ????
Pemanggil misteri: Sy posmen la...ni ade gamba konvo awak, nti sy anta.
Aku: Oh...mmg dtggu-tggu tu...


Yes...yesss...akhirnye dpt gk gambo konvo aku...tp dewan je...studio lom laie.
Punyerla mak ngan kakak aku tggu aku bukak smpul surat tu...nak bukak dhla sket punyer susah...gam gajah ke ape...


Nah....ni la dia gamba aku yg xseberape...er...cm org patah pinggang daaa...huhu...



0 Tukang Karut Selanjutnya: