Dunia baru si ibu

Nama : Luffy
Nama timang-timangan: Nyiauuu
Umur: Remaja lg (sebenanye xtau pon age dia)
Makanan kegemaran: Friskies, kek coklat, roti, cheese, cicak, tikus...(senang kate tolak kayu ngan batu je)
Hobi: Mengiau, panjat pokok dan meninggalkan kesan tapak kaki atas keta tuannye

Cukupla stakat tu je description ttg my pet yg br menimang cahayamata neh.
Las 2 days, Luffy telah melahirkan 3 babies yg kiut-miut.
Sejak bbrpa ari lps Luffy dh lain mcm. Asyik tmenung n mogok takmo mkn.
Until las Wed, tgh me n my mom lepak2 tgk tv, dia mengiau2 n nak masuk dlm kabinet bwh tv.
Cpt2 aku g prepare bilik bedah...eh melampau la tu. Juz sebuah kotak beralaskan tuala lame aku sbgi tmpt uk Luffy melahirkan.
Luffy nak aku temankannye.
Manakan tidak, asal aku tinggalkan dia, dia lompat kua dr kotak.
Bile aku patah balik, dia lompat smula ke dlm kotak. Bkn skali, bkali2.
So tpakse la aku tggu.
Setau aku, kucing kalo nk beranak tak suke org tgk. Tp Luffy len mcm lak. Kejap2 dia jenguk aku sambil mengiau. Kesian aku tgk dia asyik btuka2 posisi.
Dr pukul 11 pg, sampaila ke pukul 12.15 tghari...akhirnye baby ptame dilahirkan...
2nd baby lahir pd 1pm n las baby pd 1.30pm. (Wah dasyat tu aku igt waktunye).
Aku sgt hepi sbb dh lame takde anak kucing kt umah.
Si Luffy ni pon kucing terbiar yg aku n kuarge aku bela sejak bbrpa bln lps.
Skrg tgh bkira2 nama ape nk dberi pd anak2 Luffy.
Adakah Nami? Zoro? Robin? Chopper? Usopp? Franky? Brook?
Agagaga...Straw Hat Pirate Crews...


0 Tukang Karut Selanjutnya: